Poskytujeme zákazníkům profesionální servis a hledáme technická řešení napříč odvětvími. Při návrhu, výrobě i realizaci podřizujeme vše požadavkům dané aplikace a kvalitě řešení. Společně s našimi Evropskými a Japonskými partnery tvoříme tým, který disponuje zkušenostmi a technickými dovednostmi světové úrovně. Námi navrhovaná a dodávaná řešení snižují našim zákazníkům dlouhodobé provozní náklady a náklady na údržbu.
V PAPÍRENSTVÍ
A 120 HODIN PRÁCE ÚDRŽBY
Na výtah kartonovací linky jsme zákazníkovi dodali 60m bezúdržbového řetězu TSUBAKI RS24B-1 LAMBDA, který není nutno mazat. Na řetěz se nelepí žádné abrazivní nečistoty. Životnost řetězu na zařízení se prodloužila na 72 měsíců
V PAPÍRENSTVÍ
A 192 HODIN PRÁCE ÚDRŽBY
Na výtah kartonovací linky jsme zákazníkovi dodali 60m bezúdržbového řetězu TSUBAKI RS24B-1 LAMBDA, který není nutno mazat. Na řetěz se nelepí žádné abrazivní nečistoty. Životnost řetězu na zařízení se prodloužila na 72 měsíců
U původně používaného řetězu 24B-1 české výroby, docházelo v abrazivním prostředí papírenské výroby, k vydírání pouzder a čepů. Papírový prach se lepil na řetěz a vytvářel brusnou pastu. Životnost řetězu na výrobní lince s provozem 24/7 byla pouze 12 měsících.
Řetěz TSUBAKI RS24B-1 LAMBDA se speciálním samomazným pouzdrem a antikorozní úpravou desek. S řetězem jsem dodali i řetězová kola CRS vyrobená z materiálu o pevnosti 720MPa.
Po šesti letech provozu byla úspora použitím správného řešení CONTRA vyčíslena na 540 tis. Kč. Nejsou zde započítány úspory za práci údržby.
Výměna řetězů na výtahu zabere čtyřem pracovníkům údržby 32 pracovních hodin. Za šest let uspořila údržba 192 hodin.
PRO STROJNÍ PRŮMYSL
LINKY O 50%
Kardanový podvěsný řetěz vyrobený podle našich standardů, je možno provozovat rychlostí až 20m/min. Při této rychlosti nemusel zákazník zavádět třetí směnu. Životnost řetězu se i při zvýšené rychlosti prodloužila o 4 tis. hodin.
PRO STROJNÍ PRŮMYSL
LINKY O 50%
MONTÁŽNÍ LINKY
Kardanový podvěsný řetěz vyrobený podle našich standardů, je možno provozovat rychlostí až 20m/min. Při této rychlosti nemusel zákazník zavádět třetí směnu. Životnost řetězu se i při zvýšené rychlosti prodloužila o 4 tis. hodin.
V podvěsném dopravním systému byl použit řetěz s maximální provozní rychlostí 13 m/min. Pro zvýšení výkonosti výrobní linky by bylo nutno spustit třetí směnu.
Klouby řetězu jsou speciálně tepelně zpracovány, desky řetězu jsou vyrobeny z materiálu s vyšší pevností, na řetěz byla použita oproti originálním čínským kvalitní japonská ložiska
Instalací správného řešení CONTRA bylo dosaženo úspory 980 tis. Kč. V úspoře nejsou započteny náklady, v řádech milionů korun, pro zavedení třetí směny.
Výměna řetězu a vyčištění drah trvá obsluze 126 hodin. Tato výměna se původně prováděla každé 3 roky, nyní je nutná pouze jednou za 5 let.
PRO AUTOMOBILOVÝ PRŮMYSL
Z 36 NA 72 MĚSÍCŮ
Pro akumulační dopravník montážní linky, jsme dodali řetězy RF2060VRP-SC. Plastové SC krytky zabraňují vniknutí nežádoucích dílů do prostoru mezi řetěz a vodící profil. Použitím plastových krytek přestalo docházet k poškozování kladek a vodícího profilu.
PRO AUTOMOBILOVÝ PRŮMYSL
Z 36 NA 72 MĚSÍCŮ
Pro akumulační dopravník montážní linky, jsme dodali řetězy RF2060VRP-SC. Plastové SC krytky zabraňují vniknutí nežádoucích dílů do prostoru mezi řetěz a vodící profil. Použitím plastových krytek přestalo docházet k poškozování kladek a vodícího profilu.
Na lince byl původně použit korejský řetěz DB2060VR s ocelovou kladkou, bez plastových krytek. Při montáži výrobku se pod řetěz dostávaly drobné díly způsobující zadření řetězu a následně i poškození hliníkového vodícího profilu. Životnost 3 roky.
Použitím řetězu TSUBAKI RF2060VRP-SC s plastovou kladkou byla výrazně snížena hlučnost celého dopravníku. Hmotnost řetězu je o 108 kg nižší.
Instalací akumulačního řetězu TSUBAKI RF2060VRP-SC byla zvýšena životnost o 100% a to na 6 let. Úspora nákladů na jednom dopravníku byla 270 tis. Kč. Použitím plastových krytek na řetězu, nedochází k drahým neplánovaným odstávkám linky.
Při použití našeho řešení není nutno měnit hliníkové vodící profily poškozené drobnými díly. Demontáž a následná montáž vodících profilů a nových řetězů zabere údržbě 12 hodin.
PRO POTRAVINÁŘSTVÍ
JAKO ŘETĚZ
Správné řešení CONTRA používá dlouhoroztečový řetěz 208B-1 v poniklovaném provedení od tradičního českého výrobce. Inovovaný tvar unašeče CONTRA v kombinaci s vhodnými řetězovými koly.
PRO POTRAVINÁŘSTVÍ
JAKO ŘETĚZ
Správné řešení CONTRA používá dlouhoroztečový řetěz 208B-1 v poniklovaném provedení od tradičního českého výrobce. Inovovaný tvar unašeče CONTRA v kombinaci s vhodnými řetězovými koly.
Řetěz čínského původu C2040NP, neodborná montáž nevhodných unašečů a dodavatel bez znalostí problematiky. Kombinace vedoucí k samovolnému uvolňování unašečů již při zkušebním provozu linky. Dodavatelem byla na lince dodána kola určená pro jiný typ řetězu.
Čínský řetěz C2040NP nahrazen českým řetězem 208B-1 se speciálním CONTRA unašečem. Řetězová kola vyrobena z otěruvzdorného materiálu s odpovídajícími rozměry.
Použitím správného řešení CONTRA byla úspora při první výměně vyčíslena na 70 tis. Kč.
Úsporu nebylo možné korektně vyčíslit. Životnost původního řešení byla 4 hodiny.
PRO POLYGRAFICKÝ PRŮMYSL
AŽ O 50%
Na linky Heidelberg, Kolbus nebo Muller Martini dodáváme řetězy s unašeči ve třech kvalitativních provedeních. Standardní provedení odpovídající originálnímu řetězu, v provedení se speciálním pouzdrem a delší životností nebo v bezúdržovém LAMBDA provedení, zabezpečujícím zcela čistý provoz.
PRO POLYGRAFICKÝ PRŮMYSL
AŽ O 50%
Na linky Heidelberg, Kolbus nebo Muller Martini dodáváme řetězy s unašeči ve třech kvalitativních provedeních. Standardní provedení odpovídající originálnímu řetězu, v provedení se speciálním pouzdrem a delší životností nebo v bezúdržovém LAMBDA provedení, zabezpečujícím zcela čistý provoz.
Na linkách jsou instalovány řetězy dodávané pouze výrobcem linek jako originální náhradní díl. Řetězy jsou dodávány pouze v jednom kvalitativním provedení.
Řetěz se speciálním tvarem unašeče kompletujeme v provedení 12B FAVORIT, RS12B GT4 WINNER nebo RS12B LAMBDA. Unašeče dodáváme černěné nebo v nikl provedení.
Použitím CONTRA řešení, uspoří zákazník podle zvolené varianty základního řetězu 20-50% z ceny originálního náhradního dílu. Na jednom stroji se úspora může dostat až na 200 tis. Kč.
Při použití Lambda varianty je možné prodloužit životnost řetězu až na dvojnásobek a tím odstranit jednu celodenní odstávku.
PRO DŘEVAŘSKÝ PRŮMYSL
Námi navržený a dodaný řetěz TSUBAKI RS160 G7 má speciálně vyvinutá pouzdra s mazacímí drážkami, zvyšujícími jeho životnost až na pětinásobek životnosti běžného řetězu. Po 4 letech provozu nebylo nutno provádět žádné opravy ani výměny.
PRO DŘEVAŘSKÝ PRŮMYSL
Námi navržený a dodaný řetěz RS160 G7 má speciálně vyvinutá pouzdra s mazacímí drážkami, zvyšujícími jeho životnost až na pětinásobek životnosti běžného řetězu. Po 4 letech provozu nebylo nutno provádět žádné opravy ani výměny.
Na lince byl původně používán běžný řetěz 32A-1. Linka je abrazivně silně namáhána a řetěz se rychle a nepravidelně vytahuje. Opravy zatuhlých článku probíhají 3x ročně. Výměna kompletních 300m řetězu probíhala každých 18 měsíců.
Řetěz TSUBAKI RS160 G7 se speciálním Lube Groove pouzdrem dokonalého válcovitého tvaru a stabilní výrobní procesy při výrobě řetězu, zaručují jeho nepřekonatelnou životnost.
I přes násobně vyšší pořizovací náklady byla roční úspora použitím správného řešení CONTRA, zákazníkem vyčíslena na 270 tis. Kč.
Prodloužením servisního intervalu je roční časová úspora pracovníku údržby 144 hodin.
PRO ZEMĚDĚLSKÝ PRŮMYSL
Na dopravníky mokrého sladu jsme dodali řetěz vyrobený na míru. Na řetězu bylo použito inovovaného tvaru pouzder. Čepy jsme vyrobili z korozivzdorného materiálu. První výměna našeho řetězu byla provedena po 3 letech provozu.
PRO ZEMĚDĚLSKÝ PRŮMYSL
Na dopravníky mokrého sladu jsme dodali řetěz vyrobený na míru. Na řetězu bylo použito inovovaného tvaru pouzder. Čepy jsme vyrobili z korozivzdorného materiálu. První výměna našeho řetězu byla provedena po 3 letech provozu.
U řetězů dodávaných vyrobcem dopravníků, docházelo již po 12 měsících provozu k zatuhnutí kloubů a protahování řetězu. Problémy byly důsledkem nekvalitního zpracováním pouzder a nevhodnou volbou materiálů jednotlivých dílů řetězu. Při rozjezdu dopravníku docházelo již po takto krátké době k přetžení řetězu.
Na námi dodaném řetězu jsou použita speciální pouzdra, dokonalého válcovitého tvaru, s úpravou proti pootočení v desce a korozivzdorné čepy zvyšující životnost řetězu.
I přes o 40% vyšší pořizovací náklady, byla finanční úspora po první výměně řetězu, vyčíslena na 380 tis. Kč.
Výměna řetězu a kol trvá pracovníkům údržby 38 hodin. Navržením nové konstrukce kol jsme snížili čas na výměnu o 10 hodin.
PRO CEMENTÁRENSKÝ PRŮMYSL
Námi dodaných 800m řetězu, bylo po analýze původního vzorku vyrobeno z kvalitnějších (otěruodolnějších) materialů. Oproti konkurenci byla zákazníkovi poskytnuta delši záruka a o 8 týdnů kratší dodací trmín.
PRO CEMENTÁRENSKÝ PRŮMYSL
Námi dodaných 800m řetězu, bylo po analýze původního vzorku vyrobeno z kvalitnějších (otěruodolnějších) materialů. Oproti konkurenci byla zákazníkovi poskytnuta delši záruka a o 8 týdnů kratší dodací trmín.
800m tohoto řetězu bylo na lince provozováno 10 let, jelikož již docházelo k jeho nepravidelnému prdlužovani bylá nutná jho výměna. K řetězu nebyla k dispozici žádná relevantní vykresova dokumentace ani materialova specifikace. Požadavkem zákazníka byla dodávka řetězu se zárukou 30.000 provozních hodin.
Námi dodaný řetěz byl osazen pouzdry a čepy ze speciálních otěruodolných materiálů, vhodných do abrazivního prostředí cemetárny. V současném provedení je předokládaná životnost řetězu 12 let.
V ceně řetězu byly zahrnuty po dobu šestileté záruky roční garanční prohlídky.
Řetěz byl dodán se speciálním typem spojovacích článků. Jejich použití zkrátilo montážní práce na dopravníku o 2 dny. Montáž řetězu trvala 7 dní.